Sposób załatwiania spraw
Zasady funkcjonowania sekretariatu szkoły
Sekretariat szkoły czynny w godz. 8.00 – 15.30
Sprawy uczniowskie załatwiane są od godz. 10.50 – 14.00
W sekretariacie można zasięgnąć szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Nabór
Nabór uczniów do szkoły przeprowadzany jest w formie elektronicznej zgodnie z aktualnie obowiązującym Zarządzeniem Łódzkiego Kuratora Oświaty.
O przyjęciu ucznia w trakcie roku szkolnego decyduje dyrektor po wnikliwej analizie dokumentów ucznia i rozmowie z uczniem i rodzicami.
Procedura odejścia uczniów ze szkoły:
- w przypadku ucznia niepełnoletniego odbioru dokumentów dokonują rodzice
- uczeń pełnoletni może odebrać dokumenty na własną prośbę.
Wcześniejsze wyjścia uczniów ze szkoły są uregulowane zapisami szczegółowymi w statucie [.pdf, 264.88 kB].
Zwolnienia z zajęć WF
Procedura zwalniania uczniów z zajęć wychowania fizycznego opisana jest w statucie szkoły.
Duplikaty
Koszt wyrobienia duplikatu legitymacji 9,00 zł.
Koszt wyrobienia duplikatu świadectwa maturalnego, świadectwa ukończenia szkoły 26,00zł.
Czas oczekiwania na duplikat świadectwa 2 tygodnie od momentu złożenia podania i uiszczenia opłaty na konto szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 26-03-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 709